معرفی-11-میوه-با-قند-کم-بخش-اول

معرفی-11-میوه-با-قند-کم-بخش-اول


معرفی بهترین میوه هایی که قند پایینی دارند می توانند شامل مرکبات، برخی از انواع توت ها و گزینه های دیگر از جمله طالبی باشند.

ممکن است بخواهید مصرف شکر را کاهش دهید، اما رام کردن دندان شیرین شما می تواند فوق العاده دشوار باشد.

شاید قبلاً شیرینی فرآوری شده را حذف کرده باشید اما متوجه نشده باشید که میوه چقدر قند دارد یا شاید شما با دیابت زندگی می کنید و می خواهید بدانید کدام میوه ها کمترین تأثیر را بر قند خون شما دارند.

در حالی که میوه ها بسیاری از مواد مغذی مهم را فراهم می کنند، برخی از انواع قند بیشتری نسبت به سایرین دارند.

بیاموزید که کدام میوه ها کمترین میزان قند را دارند تا شیرینی شما را بدون شکستن بانک قند سیر کنند.

بهترین میوه ها با قند پایین عبارتند از:

1. لیمو و لیمو ترش سرشار از ویتامین C:

لیمو و همتایان سبز آن میوه‌ های نسبتاً ترش هستند. تنها حدود 1.13 گرم (گرم) منبع مطمئن شکر در یک لیمو ترش و 2.1 گرم در یک لیمو وجود دارد.

این باعث می‌ شود که طعم‌ دار و کم‌ شکر به یک لیوان آب اضافه شوند.

2. تمشک:

با تنها کمی بیش از 5 گرم منبع قابل اعتماد کمی بیشتر از یک قاشق چای خوری شکر در هر فنجان و مقدار زیادی فیبر که به شما کمک می کند سیر شوید، تمشک یکی از چندین توت شگفت انگیز است که در لیست قرار گرفته است.

3. توت فرنگی:

با توجه به اینکه توت فرنگی چقدر شیرین و خوشمزه است، قند کمی دارد.

یک فنجان توت فرنگی خام حدود 7 گرم منبع مطمئن قند و بیش از 100 درصد ویتامین C توصیه شده روزانه دارد.

4. شاه توت:

همچنین توت سیاه در هر فنجان فقط 7 گرم منبع قند دارد و به عنوان یک مزیت، این توت های تیره رنگ سرشار از آنتی اکسیدان و فیبر هستند.

معرفی-11-میوه-با-قند-کم-بخش-اول

5. کیوی:

این میوه های با گوشت سبز تیره از نظر فنی نوعی توت در نظر گرفته می شوند.

کیوی یا میوه‌ های کیوی سرشار از ویتامین C و قند پایینی است و فقط ۶.۷ گرم قند در هر میوه دارد.

در تمام طول سال می توانید کیوی را در خواربار فروشی پیدا کنید.

 خرید میوه به صورت آنلاین مخصوصا کیوی در کمترین زمان ممکن را با تادو تجربه نمایید.

6. گریپ فروت:

یکی دیگر از مرکباتی که در این لیست قرار دارد گریپ فروت است.

گرچه گریپ فروت مطمئناً به شیرینی انگور طعم شیرینی ندارد، اما با تنها 10.6 گرم منبع مطمئن شکر در نصف گریپ فروت، یک مکمل عالی برای صبحانه است.

برای مطالعه ی بخش دوم این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید.

7. آووکادو:

در حالی که ممکن است اولین چیزی که وقتی به میوه فکر می کنید به ذهنتان خطور نمی کند، آووکادو در واقع میوه ای است و به طور طبیعی قند کمی دارد.

یک آووکادوی خام کامل فقط حدود 1 گرم شکر دارد.

آووکادو همچنین دارای مقدار زیادی چربی سالم است که به شما کمک می کند احساس سیری کنید.

8. هندوانه:

هندوانه میوه نمادین تابستانی است. آنها ممکن است به نظر یک خوراکی باشند، اما قند کمی دارند.

یک بشقاب کامل هندوانه خرد شده کمتر از 10 گرم شکر دارد. مزیت خوردن هندوانه این است که منبع خوبی از الکترولیت ها، ویتامین A و ویتامین C است.

9. طالبی:

طالبی رنگ نارنجی خود را مدیون محتوای بالای ویتامین A است. یک فنجان از این خربزه خوشمزه کمتر از 13 گرم شکر دارد.

این ممکن است کمی بیشتر از میوه های دیگر باشد، اما هنوز هم بسیار کمتر از آن چیزی است که در یک قوطی نوشابه 12 اونسی که تقریباً 40 گرم شکر دارد و ارزش غذایی بسیار کمی دارد.

معرفی-11-میوه-با-قند-کم-بخش-دوم

برای اطلاع از سخت‌ ترین میوه‌ ها برای کشت و آسان‌ ترین میوه‌ ها برای کشت کلیک نمایید.

10. پرتقال:

پرتقال یکی دیگر از میان وعده های شیرین عالی است که می توانید بدون مصرف کالری زیاد یا قند زیاد از آن لذت ببرید.

آنها همچنین راه خوبی برای افزایش مصرف ویتامین C شما هستند. یک پرتقال معمولی نزدیک به 14 گرم قند و حدود 77 کالری دارد.

11. هلو:

میوه هلو می تواند فوق العاده شیرین باشد، اما با کمتر از 13 گرم شکر در یک هلو متوسط، هنوز هم می توان آنها را کم قند در نظر گرفت. هلو جزء بهترین میوه ها با قند پایین می باشد.

در هر حال این 11 میوه کم قند حاوی 1 تا 13 گرم شکر است. اما به یاد داشته باشید که اندازه سرو کردن همه ی آنها تفاوت را ایجاد می کند.

 البته، همه انواع میوه ها حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر بیشتری نسبت به تنقلات فرآوری شده شیرین هستند.

غذاهای با فیبر بالا هضم را کند می کنند، به این معنی که قند خون شما بعد از خوردن میوه به سرعت بالا نمی رود. مانند بسیاری از چیزها در زندگی، اعتدال کلیدی است.

میوه ها سرشار از مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها هستند که برای سلامتی مفید هستند. با این حال، برخی از میوه ها قند بیشتری نسبت به بقیه دارند. اگر نگران قند خون خود هستید، انتخاب میوه هایی با قند پایین می تواند مفید باشد.

این میوه ها را می توان به صورت تازه، یخ زده، کنسرو شده یا خشک شده مصرف کرد. آنها را می توان به عنوان میان وعده، دسر یا به عنوان بخشی از یک وعده غذایی استفاده کرد.

اگر مبتلا به دیابت یا سایر شرایطی هستید که کنترل قند خون برای شما مهم است، مهم است که با پزشک خود در مورد مصرف میوه صحبت کنید.

برای خرید بهترین میوه ها با قند پایین، خرید سبزیجات و خرید صیفی جات به تادو مراجعه کنید.

باتشکر، تادو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *